
NPROFIT publikuje poradnik dla firm w ramach kampanii #bądźwidoczny
Poznańska Agencja Marketingowa NPROFIT, który od lipca prowadzi kampanię dla przedsiębiorców #bądźwidoczny opublikowała na swojej stronie pierwszy poradnik z docelowo trzech, które pojawią się do końca roku.
Pierwsza część poświęcona jest pozycjonowaniu i dostępna jest na stronie agencji. Kierownik zespołu ds. SEO Adam Suraiya wprowadzi czytelników w meandry SEO. Po kolei wyjaśnia, co kryje się pod skrótem, czym są słowa kluczowe i w jaki sposób je dobrać. Przybliża m.in., czym jest architektura informacji i jak powinno wyglądać mierzenie efektów działań pozycjonowania.
To jednak nie wszystko. W poradniku nie brakuje praktycznych wskazówek dotyczących m.in. szybkości ładowania stron i dostosowania do urządzeń mobilnych.
Poradnik został przygotowany z myślą o przedsiębiorcach i pracownikach działu marketingu. Informacje podane są czytelnie i jasno. To materiał, który wprowadzi w zagadnienie pozycjonowania oraz utrwali już posiadaną wiedzę.
Co ważne w publikacji nie zabrakło również podpowiedzi dotyczących samodzielnego pozycjonowania strony oraz tego jak powinna wyglądać współpraca z agencją.
Z wyszukiwarki Google korzysta w Polsce ponad 97% osób. To chyba najlepszy dowód, dlaczego warto zająć się pozycjonowaniem. Skala aktywności w sieci wciąż będzie wzrastać. Im wcześniej firmy zaczną dbać o funkcjonowanie
w Internecie, tym lepiej.
Organizator kampanii
Agencja NPROFIT (nprofit.net) świadczy usługi w oparciu o naukową metodę SEO. Od ponad 10 lat pomaga pozyskiwać klientów za pośrednictwem wyszukiwarki Google. Obecny kilkudziesięcioosobowy i międzynarodowy zespół specjalistów posiada czynny udział w sukcesie ponad 500 przedsiębiorstw. Działając w zakresie marketingu internetowego, oferuje między innymi prowadzenie procesu pozycjonowania, kampanii Google Ads, działania z zakresu PR, czy promocję w mediach społecznościowych.
Jakość usług potwierdza ranking e-Gazele Biznesu, czyli najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm e-commerce, w którym NPROFIT znalazł się już po raz piąty.
Agencja przestrzega zasad etyki w biznesie i – co ważne – funkcjonuje także w oparciu o koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. Wspiera zarówno lokalne organizacje charytatywne, jak i ogólnopolskie inicjatywy.
Partner kampanii
Collegium Da Vinci w Poznaniu – uczelnia ludzi ciekawych, jedna z najstarszych niepublicznych szkół wyższych w Wielkopolsce o profilu praktycznym.
W czerwcu 2021 roku minie 25 lat, odkąd szkoła wyższa jest pionierem na rynku pod względem jakości praktycznego kształcenia. Tworzy programy studiów, wzorowane na światowych standardach, wyprzedzając trendy na rynku edukacyjnym w kraju.
W ofercie uczelni są studia dyplomowe I i II stopnia, studia podyplomowe oraz szkolenia. Ciekawe kierunki studiów są tworzone we współpracy z pracodawcami i ponad 200 partnerami biznesowymi.
Collegium Da Vinci przyświeca siedem zasad życia i nauki w stylu Leonarda da Vinci, które prowadzą do odkrycia i pełnego wykorzystania własnego potencjału. Najważniejsza z nich jest ciekawość, która popycha do ciągłego rozwoju.
Kontakt:
Anna Rumocka
nr tel.: 696-415-186

Leave a Reply